RSS

All I Am.

07 Dec



“You’re one lucky bastard! How you’ve done everything I always dream of, always envision myself to be…”

“Makanya, do something about it donk!”





“… dulu kita ngga tau pak, namanya aja sebuah awal …”

“Yang lalu udahlah biarkan berlalu. Malah bagus itu, kalo ngga ada sebuah awal itu, ngga ada apa yang kita omongin sekarang kan? Yang penting, janganlah kamu bunuh apa yang kamu punya …”





“2 minggu sesudah kamu.”

—-



“Can you release the tracksheet?”





“… more in the mood of go out and chill …”

“8 sounds fine”

—-



“Penampilan itu penting, karena gue suka ngeliat orang rapi bersih …

“To some extent dimana elo ga perlu ngasih porsi berlebih buat hal ini!”





“Do … Not … Book … The … Train Ticket!”





“Reality? I live in that, considering I’m inside the film-circle, so called.”

—-



“Well, hope the first ‘everything’ with me belong to a fond memory”





“Movie marathon next weekend, rite?”





“What makes you think that you didn’t know me?”





“Apa cuman gue yang masih pecicilan sampe sekarang?”





“Heh, dari mana elo liat dia?”

“Dari kamera! Busyet deh elo ya, nyante aja napa!”





“Naskah adaptasi sih, tapi isinya Indo banget, cuman butuh 2 orang.”

“Aku dukung!”





“Overloaded! Ambitious! Dreamy!”

“Simpen buat nanti!”

… … ….





Aku kesepian.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on 12/07/2004 in Bahasa Indonesia

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: